Bij ontvangst van je bestelling, inspecteer de items dan onmiddellijk. Als je defecten, schade, of het verkeerde item hebt ontvangen, neem dan direct contact met ons op. We zijn toegewijd aan het snel oplossen van eventuele problemen en zorgen ervoor dat je tevreden bent met je aankoop.
Voor de snelste service raden we aan om het item dat je hebt te retourneren en een aparte aankoop te doen voor het nieuwe item zodra je retourzending is geaccepteerd.
Klanten in de Europese Unie hebben het recht om hun bestelling binnen 14 dagen te annuleren of retourneren, om welke reden dan ook en zonder rechtvaardiging, naast ons retourbeleid.
Nadat we je retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, zullen we je informeren of de terugbetaling is goedgekeurd. Goedgekeurde terugbetalingen worden binnen 10 werkdagen teruggeboekt naar je oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat je bank of creditcardmaatschappij mogelijk extra tijd nodig heeft om de terugbetaling te verwerken.
Indien je na 15 werkdagen na goedkeuring je terugbetaling niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@louti.nl.
We streven ernaar om retourzendingen of ruilen binnen 14 kalenderdagen te verwerken en zullen je op de hoogte stellen zodra het proces is voltooid. Terugbetalingen kunnen tot 10 kalenderdagen duren voordat ze op je rekening zijn bijgeschreven, afhankelijk van je bank. We verplichten ons om terugbetalingen uit te voeren binnen 14 kalenderdagen na het retourproces.
Houd er rekening mee dat retourzendingen die niet voldoen aan ons beleid kunnen worden geweigerd door Louti.
Ik heb het privacybeleid van Louti gelezen en begrepen en ga ermee akkoord de nieuwsbrief en andere marketingcommunicatie te ontvangen.